|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | E-biznisz | Átadtak az Év Internetes Kereskedője 2017 Díjakat
E-BIZNISZ
![]()
: Átadtak az Év Internetes Kereskedője 2017 Díjakat
2017-06-09 08:32 | SzEK.org
Az Ecommerce Hungary (korábban SzEK.org), az eNET és az IVSZ szervezésében idén 11. alkalommal adták át az Év Internetes Kereskedője 2017 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Háda webshop. Második helyezett lett a Petissimo, harmadik pedig az Okosjáték. A nagyvállalati kategóriában az innovatív Decathlon bizonyult a legjobbnak, a második díjat a Media Markt vitte el, míg a dobogó harmadik fokán a G'Roby végzett. A dobogós helyezettek kettő kivételével 100% magyar tulajdonú vállalkozások. Idén először a két fődíj mellett kategóriadíjakat is átadtak a szervezők és a kategóriadíj jelölői a Next Wave Europe Kft., Testbirds Kft., GoodID és az eNET Kft.. Nagyvállalati kategóriában a Legjobb omnichannel kereskedő díját a G'Roby webáruház, a Legjobb felhasználói élmény díjat a JátékNet.hu, a Leginnovatívabb kereskedő díjat a Decathlon, a Legjobb online kampány díját pedig a Bónusz Brigád vihette haza. Kis- és középvállalati kategóriában a Legjobb omnichannel kereskedő díját és a Legjobb felhasználói élmény díját is az Okosjáték webáruház vihette haza, a Leginnovatívabb kereskedő kategóriadíjat pedig a Kockashop vehette át. Közel 400 kis-, közép- és nagyvállalat szerepelt a jelöltek között. A nyertesek kiválasztásában a vásárlók, UX szakemberek és szakmai zsűri is közreműködött. 2017-ban rekordszámú közönségszavazat érkezett, 41.039-en érezték fontosnak a tavalyi 23.774-hez képest, hogy beszavazzák kedvenceiket a második fordulóba. Az Év Internetes Kereskedője Díj versenyben, amelynek legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése és az online vásárlás iránti bizalom kiépítése, minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehetett, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. A kiválasztás paraméterei A közönség által első fordulóban beszavazott 21-21 webshopot a második fordulóban a Testbirds felhasználói élmény kutatása során egy összetett szempontrendszer alapján 15-15 véletlenszerűen kiválasztott felhasználó vizsgált. A vizsgálat kitért a használhatóságra és a felhasználók élményére mind asztali környezetben, mind mobil felületen. A felhasználói élmény kutatásban 315 kérdőív eredménye döntött és eredményezte azt a TOP 11-11-es webáruház listát, amiből a 21 tagú szakmai zsűri aztán döntött. "A felhasználói visszajelzésekből kitűnik, hogy a vásárlók számára hiába jó a kínálat és az ár, hiába egyre jobb a felhasználói élmény, letisztultabb a weboldal asztali gép környezetben, ha mobilon nem nyújt hasonló élményt, akkor visszafordulnak a felhasználók"- mondta el Lichter Tamás a Testbirds ügyvezetője. Az Év Internetes Kereskedője 2017 díj főtámogatója a Mastercard. Eölyüs Endre, a fizetéstechnológiai vállalat Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója a programhoz kapcsolódóan elmondta: "A fogyasztói szokások és a vásárlók webshopokkal kapcsolatos igényei folyamatosan változnak. Korábban arra használtuk az internetet, hogy megnézzük, melyik termék hol olcsóbb, aztán a boltban vásároltuk meg. Később már a termék kiválasztása és megrendelése, és egyre inkább a fizetés is átkerült az online térbe. Ahogy megnőtt a mobil szerepe az életünkben, úgy a vásárlás is egyre inkább az okostelefonon zajlik, és azt látjuk, hogy egyre több tranzakció fut végig teljes egészében mobilon. A Mastercard szerint az idei év a mobilfizetés éve hazánkban, a fizetésnél egyre gyakrabban használjuk a mobilt mind a boltokban, mind az online térben. A víziónk pedig az, hogy itthon is legyen olyan mobilalkalmazás, aminek segítségével a bolti és a netes tranzakciókat is végre lehet hajtani, azaz egyaránt lehet fizetni ugyanazzal az alkalmazással a bolti pénztáraknál és a webshopokban." A harmadik fordulóban a nyertesek kiválasztásakor a zsűri számos különböző szakmai szempontot vett figyelembe. Számított az internetes áruházak üzleti modellje, felhasználóbarátsága, grafikai megjelenése, sőt még azt is tanulmányozták, hogy a nevezők milyen értékesítést ösztönző eszközöket használnak és milyen vásárlói útvonalak vezetnek a termékek kiválasztásától a fizetési tranzakciókig. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
Lidl | evőeszköztartó | disznóvágás | téglagyár | szivattyú | játékpiac | CEMACON | vérplazma | Elektromos autó | gyerekülés | JBL | betonozás | SPAR | kenőmájas | szupinált cipő | személyszállítás | fogszabályzó | lakásvásárlás | Szentendre | BioTechUSA | lézeres szemműtét | REGIO JÁTÉK | hűségpromóció | haszongépjármű
![]() |
PARTNEREINK
|