|
|
SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Rendezvény | PONTOSAN CÉLZOTT KAMPÁNY:
RENDEZVÉNY
![]()
Human Telex: PONTOSAN CÉLZOTT KAMPÁNY:
Budapest | 2011-02-15 | Human Telex
100 MILLIÓ FT-TAL GAZDAGODTAK EGY HÉTVÉGE ALATT A MAGYAR TERMELŐK A Kézműves Magyar Ízek Vásárán három nap alatt több mint 15 000 látogató kóstolta végig Magyarország ízeit, és megközelítőleg 100 millió forint értékben vásárolt a kézműves magyar gasztronómia remekeiből. Ugyanakkor a vásárt szervező Human Telex Kft-nek az a célja is teljesült, hogy terepet tudtak biztosítani a hazai termelőknek, biztosítva számukra egy kommunikációs és szakmai platformot. A tervek szerint hamarosan elindul a Kézműves Magyar Ízek webshop, és bolthálózat is nyílik országszerte. A vásár sikerét jelzi, hogy a rendezvény Facebook oldalán többen már a vidéki megrendezést sürgetik. "Egy olyan esemény jött létre, ahol a kereslet és a kínálat tényleg sikeresen találkozott, ezt mutatják az adatok, akár az érdeklődők számát, akár a vásárlások értékét tekintjük. A résztvevők visszajelzései alapján sikerült a kampányt pontosan célozni: ezt óriásplakát, citylight, járműreklám, hirdetőoszlop felületek, valamint rádió- és sajtóhirdetések, az Est Média különszáma, illetve rádiós és televíziós pr tették teljessé" - emelte ki Hajnal Tamás, a szervező Human Telex Kft. ügyfélkapcsolati vezetője. Az ügynökségnél mintegy 3 hónapon keresztül egy 15 fős stáb dolgozott folyamatosan a projekten, a helyszínen pedig mintegy 100 fő gondoskodott a rendezvény zavartalan lebonyolításáról. Az íz mustrát pénteken délben a tradicionális magyar vásárokhoz hasonlóan harangkongatással a fővédnök Schmittné Makray Katalin nyitotta meg. Erről az eseményről és később a vásár sikeréről szinte minden országos televiziós csatorna beszámolt, a reggeli műsorokban és az esti híradókban is helyet kapott a Kézműves Magyar Ízek Vására. A Millenárison 4500 négyzetméteren elterülő vásáron 102 termelő három nap alatt megközelítőleg 100 millió forint értékben árusított. A látogatók által leginkább kedvelt termékkategóriák: édességek, húsfélék, borok, sajtok, pálinkák voltak. A vásárlói szavazás alapján a legnépszerűbb termelő a gombakészítményeket és gyümölcslekvárokat előálló Koltay Házaspár lett. A látogatói szavazáson a lipóti pékség lett a második, míg a harmadik helyezést az Iolimex erdélyi mustárkészítő manufaktúra kapta. Bíró Zoltán, a mustáros cég képviselője szerint: "Nagy öröm számunkra, hogy itt lehettünk a Kézműves Magyar Ízek Vásárán, és köszönjük a szervezőknek, hogy nem feledkeztek meg rólunk erdélyi termelőkről sem, hiszen a magyar ízek nem állnak meg az országhatáron, összehoznak bennünket, magyarokat." Pap Krisztián ötletgazda, a Kézműves Magyar Ízek Kft. vezetője kihangsúlyozta: "a Kézműves Magyar Ízek Vására egy olyan sikertörténet, amely a magyar termelők érdeme is. Hiszen az Ő kiváló ízeik nélkül nem tudtunk volna egy hétvége alatt 15 000 látogatót idecsalogatni. Folytatjuk küldetésünket, és elvisszük ezt a vásárt vidékre is, áprilisban megnyitjuk az első Kézműves Magyar Boltunkat Debrecenben és a Fővárosban. Addig is elindítjuk internetes áruházunkat, ahol bárki rendelhet az vásáron megkóstolt termékekből." A vásár sikerét az is jól jelzi, hogy számos termelőnek még szombaton éjjel haza kellett utaznia, ugyanis már a második napon mindent eladott. "Ezen a hétvégén több tésztát adtam el, mint a hipermarketekben egy hónapban összesen. Köszönöm a vásárlók bizalmát" - mondta az egyik termelő. "Ezen a hétvégén új erőre kapott a magyar gasztronómia. Mind a látogatók száma, mind az itt elköltött összeg azt bizonyítja, hogy mi magyarok bízunk a hazai termékekben, szeretjük őket, és vásárlásainkkal meg is tudjuk védeni saját érdekeinket. Ez a vásár csak a kezdet, folytatjuk a magyar termékek, a magyar ízekért folytatott küzdelmünket" - mondta el Orosz Pál a főrendező Human Telex Kft. ügyvezetője. ![]() ![]()
TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL
![]()
|
![]() ![]()
Internet |
Légi ipar |
Gazdasági Jog |
Karrier |
Gyógyszeripar |
Hirdető/márka |
Ügynökség |
Kutatás |
Mobil |
E-biznisz |
Kereskedelem |
Logisztika |
DM/Promóció |
Design |
Rendezvény |
Felelősség |
PR |
Pénzügy |
Konferencia |
Kultúra |
Oktatás |
Pályázati projekt |
Üzlet |
Környezet |
Támogatás |
Digitalizáció |
Energia |
Technológia |
Statisztika |
Építőipar |
Élelmiszeripar |
Mezőgazdaság |
Ingatlan |
Egyéb |
Outdoor/indoor |
Idegenforgalom |
Szponzoráció |
Média |
Járműipar |
Tőzsde |
![]()
TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes! ![]() ![]() ![]()
SPAR | lézeres szemműtét | szivattyú | autó | napszemüveg | betonozás | Knorr-Bremse | Liszt Ferenc Kamarazenekar | kölyökkutya | LED-lámpák | REGIO JÁTÉK | lézerterápia | Szentendre | játékpiac | gázkészülék | mobilgarázs | haszongépjármű | Centrál Színház | tekercses kerítés | konyhai munkalap | kerti tároló | gyerekülés | KunlunChem | Mosás
![]() |
PARTNEREINK
|